۱۳۸۵-۱۲-۰۶ | ۱۲:۳۵ بعدازظهر
lili28
21/11/85
سه تا از كارهاي ليلا منو بيشتر از كارهاي ديگش عاشق خودش كرد:
1: از همون اول باهام تماس فيزيكي داشت كه باعث شد باهاش زود خودموني بشم.
2: خوندن يادداشت‌هايي كه برام نوشته بود پشت تلفن كه خيلي از نظر احساسي منو تحت تأثير قرار داد.
3: اومدن به خونه‌ي ما و همبستر شدن با من كه باعث شد بعد از اون خودم رو شوهرش بدونم و عاشقش بشم.
ليلا هيچ وقت بهم نه نگفت
به خاطر من تيپش رو عوض كرد.
بازم مسخ شدم
بابا ول كن
يه بار كه باهاش سكس كامل داشته باشي بهش مي‌گي از اين به بعد چادر سر كن
نهايتاً بعد از ازدواج هفته‌اي يكبار باهاش بخوابي
بابا با اين زاويه‌ها نگاه نكن موضوعو مسئله خيلي فراتر از سكسه
نذار سكس باعث تصميم گيريت بشه
هميندفعه كه با هم خوابيديم بلافاصله بعد از ارضاء شدن ديگه از بدنش خوشم نيومد
از نظر انديشه اصلاً به هم نمي‌خوريم دقيقاً نقطه‌ي مقابل فكري منو داره
اخلاق‌هاي خاله زنكي زيادي داره و گيرهاي بيخود مي‌ده
شديداً توصيه مي‌كنم بلافاصله بعد از پايان خدمت به فكر رابطه‌ي رسمي نباشي
براي دانشگاه بخون
ذهنت هنوز خيلي بسته‌است
فكر مي‌كني فكرت بازه؟
نتيجه:
هنوز در شرايط ازدواج نيستم
ليلا هم در شرايط ازدواج نيست
مهمترين مسئله در حال حاضر مسئله‌ي كار و تحصيل من است
ليلا هم مشكل كار و تحصيلش حل نشده
ليلا بهترين گزينه براي ازدواج است ولي در شرايطي كه ازدواجي در كار باشد
بايد رابطه‌مان را با هم حفظ كنيم ولي نه به اين شكل افراطي
اگر شرايطش بود با هم سكس داشته باشيم و منتظر بمانيم تا شرايط بهتر شود

بعد از ازدواج چه مي‌شود؟
بايد تمام وقت فراغتم را براي ليلا صرف كنم و ليلا هم همينطور
هنوز 24 سال بيشتر ندارم
خيلي از نقاط ضعف شخصيتم را بر طرف كرده‌ام و تجارب زيادي دارم
شايد بهتر باشد دوباره وارد دانشگاه شوم
من هنوز تصميم نهايي زندگيم را نگرفته‌ام پس هر تصميم وابسته‌اي كه بگيرم ممكن است در آينده موجب پشيماني شديد گردد و راهي براي بازگشت وجود نداشته باشد.
بهتر است رابطه‌ام با ليلي طوري باشد كه موجب پشيماني نشود و باعث پيشرفت دو طرف شود.
آخه من كه با كس ديگه‌اي نمي‌خوام باشم خوب بهتر نيست ليلا رو صيغه كنم؟
مي‌ترسم بعد از صيغه كردنش فشارهاي خانوادگي دو طرف مانع از طولاني شدن احتمالي زمان قبل از ازدواج شوند.